Follow Qiela :)

Inas masih seorang. belum punya adik, dalam masa yang sama masih belum double line. Soon, InsyaAllah.


Intan pemata buah hati aku dengan sepupu dia, ayik lah panggil ' ... ecahhh..ecahhh....'
Aisyah bebeh, Aisyah!

selain kegilaan yang satu ini, wujud satu kegilaan baru, 

cerita ni telah berjaya buat aku masukkan KOREA sebagai tempat yang perlu dilawati sebelum umur 60. 
Jadi atau tidak, hanya Allah yang tahu. 

siapa yang suka juga cerita ni, marilah berkongsi hobi. aku dah kumpul sebanyak 235 episode runningman dan memaksa aku untuk beli hardisk baru, aku tak menyesal. hahahahaha.

selain tu juga, aku sibuk handle blog ini, 


 korang support lah bussiness chalet kawan aku ni, tempatnya... aku boleh janji. cantik dan sangat mendamaikan, kalau booking... sebut je nama aku...ada rezeki dapat murah. korang pergi link yang aku bagi ni, dekat situ boleh tengok macam-macam.


selain kerja, kerja, drive, makan tidur, main dengan inas & suami.. aku nak bagitahu. 
Aku dah masuk rumah baruuuuu! MasyaAllah, aku ada berlambak cerita nak cerita sebenarnya. tapi tak ada masa & setiap kali rasa ada benda nak cerita, aku dah taip. tapi tak publish. aku simpan je dalam draft. 

tak sedar diri, cheque nuffnang baru je cashout. 

selama aku duduk rumah baru selama 6 bulan kot, 
aku dah merasa banjir, walaupun tak besar. rumah aku tetap masuk air. tetap basah dan tetap ada barang rosak. tapi aku syukur je, atleast suami & anak masih disisi. 

aku ni baru tau, rupanya aku suka berbakti dengan tanah, walaupun tanah tu cuma dalam pasu. hahaha. aku dah berjaya ada pokok lada walaupun pokok tu aku cuma beli di pasar tani. aku nekad nak tanam serai, limau purut, kunyit dan yang sewaktu dengannya. 

aku ni suka masak sebab hari-hari aku naik penat lap dapur. 

dan aku baru tahu, aku tak pandai masak sebab setiap kali aku masak, mesti aku sendiri yang complain. 

eh okey la, lepas ni aku akan lebih kerap update. insyaAllah. korang doakan aku semoga penyakit M aku cepat sembuh. 

ps :  aku ada banyak terima comment, aku publish. aku baca. tapi aku tak reply. siapa yang rasa soalan tu berunsur urgent-tak-boleh-tunggu-lama, boleh email aku terus,  syakilla.purple@gmail.com






1 comment:

Cik Puan Tqah said...

hi qiela.. nnt sama2 la next year k..kawan inas ngn rayyan..hahha.. qiela ade ig x? follow tqahnasir k..byeee