Follow Qiela :)

Mummy & Daddy to be

Semoga kebaikan yang dilakukan hari ini, adalah kebaikan yang akan aku terima satu hari kelak.....

Aminnn! 

Aku oder doodle, konon ala-ala mummy to be...konon mummy-to-be pakai baju nikah la masa preggy.... tapi bila dah siap...ade ke patut boleh aku tak kenan...

Alasan? "eh, tak payah la veil-veil tu semua....macam masa nikah tu dah preggy je....."
HAHAHAHAA, ko mampu?

mak buyung is so tired, mak buyung is so malas nak update, mak buuyung nak resign, 
eh..

tak boleh, sebab mak buyung ramai fans & stalker :) 
Okey, untuk tatapan. Bye korang!  









No comments: