Follow Qiela :)

Perincian Baju Sanding Dan Baju Nikah

 Baju Nikah Bride : DiY  ( Hantar Tailor )
Baju Nikah Groom : Golden Shop, Kuantan Parade
Veil : DiY
Beadings : DiY
Makeup Nikah : Adeq Collections

Baju nikah aku, haruslah aku suka! suka yang paling suma teramat sangat. Dah kata dibuat dengan perasaan sayang kannn. Pemilihan warna adalah sangat tepat dan kena dengan kulit masing-masing. Syok sendiri! HAHAHAH, tapi malangnya...material kain satin suami, agak mendukacitakan bilamana dia sentiasa merungut baju dia macam kain murah walhal, RM13.00 semeter whoiii!! 
Tapi tak dinafikan, kain dia memang jenis lembik pun, jadi....badan suami nampak lembik dan serebeh, walapaun hakikatnya dia sangat tough. ehh .. ehh..eh.. hehehe.. .

sedih jugak, sebab patutnya alert pasal kain tu sebelum tailoring,,,,tapi dah siap baru perasan kain tu lembik. 
Dah, takkan nak simpan buat pekasam je kan :) takkan pulak isteri pakai warna tu, suami pakai putih :)


Baju Sanding Bride : Adeq Collections, Kompleks Teruntum
Baju  Sanding  Groom : Adeq Collections, Kompleks Teruntum
Veil : Adeq Collections, Kompleks Teruntum

** Baju sanding bagi aku adalah sangat lah besar, ditambah lagi dengan corset pun mengelembung semacam.. padahal ambik ukuran bagai nak rak! Yang cuma ngam-ngam adalah kain, veil pun tak banyak pilihan. Aku nak yang meleret, yang ada cuma halfmoon tu je. Jadinya, gambar aku semua akan nampak aku gemuk yang maha hebat. Dah la memang dah mok poi. 

** Baju sanding suami adalah yang terbaik. ikut badan dan ngam ngam jeee. Alhmadulillah, masa ni suami tak merungut pasal baju dia. Hahahaa :)

Makeup : Fazleen Manjer, Muadzam ( TERBAIK )

8 comments:

anakpakshaikh said...

cantik warnanya.... make ngan manjer juga ea

Diyana said...

cantik warna purple tu...
tunjuk laa gmbr full baju sanding tu...
hehe

Zila Zainal said...

cantiknya baju awak kaler turqoise tuh!

Boo said...

baju nikah Qiela vouge okeh!
suka sangat, mmg kena dgn warna kulit korang suami isteri.
miahhaha. comel. purple terlalu gelap lah. but nice overall

Munnafendy said...

hihi biru cantik! baju hubby tu kain soluna platinum ke? kain mcm tu kalau buat dress labuh cntik lah..dia nmpk lmbut n beralun je kn

Qiela said...

GAMBAR CILOK ORANG PUNYA JE:) DEKAT PHOTOG BANYAK :) TAPI X DAPAT LAGI.

Qiela said...

yee, dengan manjer jugak :) sama lak kan..

Nn said...

oh cantik baju yang atas sekali tu.