Follow Qiela :)

been blessed. i'm married

Well, bila orang tanya best tak kawen...aku akan jawab best. seronok. yelah, bukak mata, suami ada di sisi, bukak mata, dengan air liur basi, busuk-busuk masham terus hug kuat-kuat.Biar busuk pun, kata terima kita seadanya....heheeeeeee....

Beza? Tak ada pun...suami masih bertugas diluar daerah. sebelum ni pun masih. aku pun still lagi duduk dengan abah....dan dia masih lagi menyewa sendirian. Jumpa hujung minggu...jadi rutin aku still lagi macam sebelum ni, drive pergi kerja sorang-sorang, Balik kerja terus tidur, lepak dengan kawan-kawan bujang....tidur peluk bantal dan SMS 24 / 7....

Mungkin ada sikit la beza, bila mana sekarang dah ada mertua, bila duduk rumah mertua kena always behave....sekarang dah tak boleh nak cakap Ah! pada suami...dulu dah terbiasa...sekarang dah susah nak kawal. Hhahahaaaa...Bila suami suruh buatkan air, ade ke patut cakap malas? Sungguh obvious kurang ajar. HAHAHA. 

Dan Alhamdulillah, semuanya majlis semuanya selamat. Aku dah pun menjadi seorang isteri dan menantu kepada keluarga baru, ( I LOVE MY NEW FAMILY ) Maaflah lambat update, aku baru masuk kerja.... sepatutnya semalam aku dah kerja, tapi rasa malas gila. Takdak mood pun ye jugak, sebab suami dah balik, dah tiada di sisi :(

SOBS.

Anyway, aku memang tengah tunggu gambar dari photo-G aku ni, 
tak sabar**

Random update :

1. Aku benci baju sanding aku, ( sangat2 ) tapi sangat in loveeeee baju nikah!
2. Suami benci baju nikah tapi in love dengan baju sanding dia ( handsome )
3. Makeup both ( nikah+sanding ) suka, tapi ada tragedi sikit masa nikah. SOBS.
4. Dah cakap, kalau pasal kahwin, kalau TAK ADA tragedi...memang lah tak SAH.

Okey, stay tuned :)



16 comments:

cik mah said...

xsabar juga nk tgok gmbar...xsbr nk baca story2 kawin ni..excited...tahniah ye...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum pengantin baru!
alhamdullilah syukur sekurang2nya majlis tetap berlangsung dgn lancar..
semoga bahagia selalu :)

ciksusu said...

tak sabar nak baca review ;)

Diyana said...

Selamat Pengantin Baru.....
can't wait utk review....

Mawar said...

Mashallah Tabarakallah, congrats qiela!!! :D all the happiness for the future, Inshallah!

Boo said...

Dia pakai tudung, comel :)

ada mokhtar said...

yeayyy! dah tukar status. Alhamdulillah.. tahniah dear :))

Qiela said...

yeayyy, tak sabar jugak!

Qiela said...

obvious, yg ni sangat bulat. tsk :(

Qiela said...

Alhamdulillah...

Qiela said...

Inshallah, aminn!!!

Qiela said...

tak sabar jugak! sebab xdek tengok gambar apa-apa lagi.

Qiela said...

tak sabar jugak! sebab xdek tengok gambar apa-apa lagi.

Qiela said...

amin, semogo sentiasa bhgia!! :)

Diyana said...

xpe... we'olls mesti tgu punya...
hehe

Boo said...

well, tembam tu comel. trust me!