Follow Qiela :)

saya tak sabar nak kawen.

"Dah nak kawen dah diaaaa...tahniah. semoga bahagiaaa...."

"Berseri-seri muka sekarang....nak jadi isteri orang..."

"Lain la, muka pengantin baru...."

"Semoga dipermudahkan segala hal..."

Selain daripada wedding preparations, semua benda buat aku terlebih excited. Even pandang plastik inai pun, aku dah tersenyum senyum dan terus google tips pakai inai. 

Lepastu google macam-macam, photobooth la, DiY arch la.....macam mana nak handle candy buffet. Beadings, pandang baju nikah, tersenyum meleret jee.....seronoknye tau....tsk :)  everytime pandang muka tunang, mesti tiba-tiba cakap...awak dah nak jadi suami saya, hehehe. malu*tutup muke. 

Tak lupa jugak, family dan kawan-kawan yang sentiaaaaasa buat jantung saya tak berhenti bedegup cepat bila mana setiap kali passing kad jemputan, jumpa face to face bagi byhand. seronok seronok. Patutlah, ex-brides selalu cakap, yang....diorang nak kawen lagi sekali! hhuhuhu. 

Even kenangan masa tunang dulu pun, buat aku rasa macam nak bertunang lagi sekali. Everytime tengok gambar, haruslah tersenyum sendiri. Oh ye....tak pernah reveal gambar tunang kan, so..here it is... 


Selamat Hari Raya!!!!!! eh eh... 
( guna design bunting untuk majlis nanti ) 
Maaf Zahir dan Batin kepada semua readers, bila mana terkasar bahasa, tersalah info dan tersilap cakap dekat mana-mana. 
love love love! 


5 comments:

Diyana said...

mesti eksaited kan... org yg baca pun tumpang eksaited jugak...
semoga dipermudahkan semua nya ya...
(^_^)

SOULMATE is said...

Tahniah dear ;)

Mawar Fadzil said...

Mashallah you're so pretty. :) Berseri muka! I pun tumpang excited untuk you qiela! 14 days kot omg

Qiela said...

HAHAHAHA, ye yeee 14days! OMGeeeeee!!!

dhiera said...

mine next coming friday. rasa takut. semalam dah pasang khemah dekat depan rumah~ rasa nak jadi runaway bride je.

selamat hari raya!