Follow Qiela :)

8 Days....


Kalau ikut bilang jari,memang lah makin sikit....tapi kalau ikut pakai minit....haruslah lamaaaaaaa lagi! HAHAHAHA. Well...8 hari lagi, buat masa ni...aku memang dah target dari duluuuuu lagi...bila dah start 10 hari, aku nak pastikan aku ada di comfort zone! dan Alhamdulillah,,,im here now. sebab tu aku rasa macam tak ada apa-apa je dah nak buat dan fikir. Tu semua berkat aku mula dari awal lagi dah.......GIRLS, jangan tangguh kerja. 

Lelaki itu adalah normal, kalau malas, kalau suka tangguh-tangguh dan beralas-alasan....tapi kalau kita perempuans-perempuans niiii.....kalau malas...adalah sesuatu yang abnormal sama sekali. dan memang tak kemana lahhhhh, hahahhaa. jadi biarlah penat sikit, janji kerja setel. hati pun riang gembira, .

Perasaan?? ini lah soalan yang aku kena sentiasa jawab bila jumpa kawa-kawan....kalau korang kenal aku, aku memang jenis tak tahu berdebar melainkan ada masalah! kalau semua smoothhhh je ikut perancangan, aku Okey! sangat-sangat okey, tapi kalau dah itu tak kena, ini tak kena....i need to afraid....very-very afraid. macam lah jugak aku ada masalah alas meja bulat ni, tapi aku maintain jelah. sebab tunang dan janji dengan aku, nak setelkan walau ape pun yang jadi. cewah! ailebiuhhh. 

Cuma ada la 2-3-4 perkara yang remeh temeh yang aku kena setel..... tiba-tiba mendatang. Termasuklah semalam aku dapat call dari caterer, yang aku tak ada alas meja, AGAIN!! mengagau dibuatnya dan harini memang aku nekad....aku nak jugak pergi taman! aku nak jugak alas meja. huwaaaaaa:( agak mengagau la jugak la sekarang! 

Semalam aku pergi beraya open house rumah kawan, Alhamdulillah...jumpa ramai sangat kawan dan taulannnnnn. dan haruslah menjemput!!! :) Happening la whoi! Suka sukaaaaaaaaaa.....

Jumaat ni aku dah nak pergi fitting baju, dan masa tu lah tunang nakkan tanjak tinggi lah, sampin tu nak match warna lain la.......aku pun sama naik, nak veil meleret la, nak warna matching dengan baju lah, oooowh, tu semua nafsu je berlebih-lebih. Abaikan. 

Oh, ye...pada kawan senasib.....atau pun Bride on this upcoming Saturday! Good Luckkkkk!!! Mwah mwaaaahhhh!!

7 comments:

sarahhernyzar said...

tgu lama dh ni kad jemputan ni. hahahaha :p x smpi smpi. :p

Qiela said...

yang, no worries. rumah tunang kila kat cenderawih jugak, nnti kite g jap k! :))

hahahaa...im sooooo sorrrrrrrrryyyy dear!

SarahSyafiq said...

kila, debaran lagi 8hari.hehe

Qiela said...

jom counting the days sama2!! :)

Mawar Fadzil said...

enjoy being single while it lasts dear. hehe

.:shura shushi:. said...

Dup Dap Dup Dap Dup Dap

Rilex okay, senyum :))

Boo said...

kita doakan semoga semua yang dirancang berjalan dengan lancar :)