Follow Qiela :)

Worries : Paper Lantern

aku dah semakin jatuh cinta dengan paper lanterns ni, tapi theres no way aku nak beli. lepas beli nak lanting dekat mana? nak tunggu aqiqah baby pulak ke, huhuhue ( miang mood) sewakan? sorry, lepas kawen, aku rasa aku dah busy..preparing husband meals ( everyday ), iron baju kerja dan berjasa kepada suami dan keluarga. kah! 

so, dulu ive decide nak sewa je paper lantern ni dari Sarah, tapi semua orang pun tahu. sarah sekarang tengah sibuk dengan newborn baby marissa. so, susah sikit lah nak sewakan dan layan penyewa bagai ni. baik layan baby marissa. before this, both of us,dah planning, since sara due were mid august, something macam tu lah, unfortunately sarah dah bersalin awal sikit dari jangkaan, premature baby. marissa and sarah doing fine. both okey je. Alhamdulillah. 

tapi tulah, aku pun tak nak la bagi sarah presure..sarah been busy going back and forth to hospital every day. never mind sarah! just take a good care, hug and kisses for beautifull marissa okey!

aku terpaksalah mengagau cari paper lantern di saat akhir. already ask Nora...tapi warna putih dah tak available pada tarikh aku tu. so....aku still lagi mengagau cari paper lantern off white. adoiyai. dugaan betol lah dalam mencari kesempurnaan, ecewah....so, aku baru teringat gambar Nisa! dia ada banyak paper lanterns, tapi sayangnye, dia pun sewa dekat Nora! hahaha. kebetulan dalam kepasrahan.gituuuuu...




Beautifulllllllllll lanterns...*jatuh cinta*
taken from here : LINK

Ya Allah, tolong lah permudahkan urusan aku ni. 

4 comments:

anakpakshaikh said...

cantiklah paper lanterns.... saya pun jatuh hati dengan paper lantern

Nn said...

beli lps tu buat hiasan dlm bilik tido pula.

Qiela said...

cam semak je, hahahaa...nnti mesti berhabuk.

hanisah said...

try tengok FB somethingborrowed by nawal or supercun wedding rental.diorg pun ada sewakan lanterns