Follow Qiela :)

Dugaan

Kan dah cakap, even checklist dah siap semua, all done..tapi last-last mesti ada punya kejadah whatsoever punya masalah yang datang tiba-tiba without knowing came out from nowhere!

Harini, dh siap cucuk duit..konon nak bayar half la,,,RM700.00, then drive all along with the money pergi Taman Pertanian, konon hati sukacita lah.....nak setel semua. tup tup......sampai ke nak bebetul bayar, pekerja yang memang handle bab booking ni, cakap..ada orang pun booking tarikh yang sama.

aku just buat muka, WTefffffff jelah kan.

me : Encik dah janji, nak block tarikh!?
Ye, saya janji, tapi jangan risau, dia tak ganggu majlis awak.
me : saya tak kira, saya nak wedding saya sorang je dalam tu!
jangan macam tu cik, saya ni sebesalah nk reject dia.
me : dah, encik tak sebesalah buat saya macam ni? encik dah janji lagipun!
tak palah..jangan risau...saya rasa tak ganggu majlis cik...
me : tak ganggu apa, parking dah tentu-tentu saya masalah,kena berkongsi... dibuatnya.....tetamu saya pergi majlis dia...ataupun tetamu dia semua dtg majlis saya. siapa nak tanggung?kalau jadi masalah tak cukup makanan? tak muat tempat duduk? siapa nak tanggung? 
tak apa cik, saya cuba usahakan. saya dah cakap pada dia, tak boleh buat,sebab dah ada majlis awak. tapi dia nak jugak...
me : dia tu BODOH ke apa?
cik jangan pentingkan diri sendiri..
me : dah, yang sama sibuk nak buat dengan majlis saya tu, tak pentingkan diri sendiri? tak fikir majlis saya nanti macam mana?

Sorry, bulan puasa ni......memang susah nak kawal kemarahan. Its all about my dream wedding! semua dah planning dari awal! OMGeeeeeeee!! kalau lah dapat jumpa orang yang sama sibuk nak buat wedding dekat Taman Pertanian tu! aku tonyoh-tonyoh kepala tu. bodoh!!!!!

dah la, FMIL duk bagi presure..kata nak tukar tempat. Ya Allah, card dah edar. dah publish dekat facebbok pun! :( sanggup lak FMIL nak liquid je tempat alamat tu :( sedih sedih sedih.

I IS SADDDDDD!!! :(

6 comments:

Rahmah said...

ciannyer...susah betul la mcm tu kan..xpasal2 kita plak yg dipersalahkan...cik mah doakan semua akan ok..xlama dah tu...sbr ek....

IMaH said...

Ala, kesiannya awak. Dah tak lama dah majlis. Saya doakan semuanya cepat settle dan majlis dapat berjalan lancar

Nn said...

scary betul...sabar ye. taman pertanian tu kt mane?

ZIEMA said...

Alahai geramnya dengan both parties. Yang jadi mangsa awak :(
Sabar eh. Nak dekat dah majlis.
Hope semua ok :)

Mawar Fadzil said...

eh ya Allah mcm ni pun ada?! they can't do this to you, patut saman je (mentang2 i ni lawyer kan semua orang aku nak saman haha)!! i really hope you sort this out soon dear :(

Boo said...

Kesian awak, maknanya ada org buat wedding the same day at the same port? diorang tak patut buat camtu..