Follow Qiela :)

Contest: Like, Post & Win RM600*


semenjak mula berbelog, belog pertama yng harus diterjah haruslah belog kina, iaitu belog B2B Pahang yang sangat berinspirasi, tengok followers dah tahu betapa banyaknya perkara yang boleh dikongsi. 

Kina kawen 11.11.11. dulu nama belog dia Journey to 11.11.11, sekarang Journey of bride to be je :) dah jadi mantan pun kan, dah jadi mommy to be pun, yey! 

Terdapat banyak tips-tips dan project DIY yang dah Kina share dan sangat membantu b2b yang lain, seperti 










 







Google images je, dah dapat capaian mudah untuk belog Kina :) 


senang dan mudah kan? :)



TUJUAN UTAMA SAYA SERTAI CONTEST INI,
adalah untuk memenangi 







Siapa tak nak kan? dah pakai cantik-cantik, kain meleretttt... siap crown, makeup paling cantik, jalan macam princess atas red carpet, tiba-tiba senyum......................




tanjat boboy!


even photographer pening kepala, nak edit gambar macam mana :(
bayangkan kalau, semua gambar wedding kita, semua nampak gigi kuning!!!! 

sedih kan :(


takmo, takmo jadi macam ni, huhuhuuhu...
Nauzubillah, kite nak happy-happy masa wedding kita nanti! :)

macam wedding kina! :)


dan haruslah untuk memenangi, 
Tony Moly Lip Tint (Worth RM18)

saya nanti akan dimakeupkan awal, memandangkan juru mekap telah dibooking oleh orang lain, first come first serve, makanya terpaksalah datang awal-awal untuk dirapikan. :)

masa mula-mula MUA tu pesan, kalau kila makeup awal, ada banyak yang kena jaga, jangan laga-laga pipi dengan orang lain, jangan berpeluh, jangan menagis, jangan stress. nanti makeup pudar. dan HARUSLAH kena sentiasa top up lipstic supaya sentiasa berseri.

i was like -_______-"

belum apa-apa dah stress. makanya, saya rasa, dengan adanya Tony Moly Lip Tint , rasa dah cukup berbaloi jika dapat menang. pakej tau!


even kina berjaya pertahankan makeup dia, semasa bertandang.

jadi untuk kekal bibir seperti ini, 

SAYA PERLULAH MENANG!!

yeayyyyy!!

mesti oarang akan cakap, eleh..nak benda-benda tu je. kain sembahyang taknak pulak. bukan taknak...itu adalah perkara yang saya paling inginkannnn, SOBS. 

tetapi, saya dah pun dapat kain sembahyang baru....semasa majlis pertunangan saya baru-baru ini, beli di Jalan Tar, KL je. 
50hinggit sepasang :)

spot yang bentuk bunga-bunga tu! :)

jadi, saya rasa, eloklah diberikan kepada yang betul-betul memerlukan :)
kalau dapat dekat saya sekalipun, 
SYUKUR ALHAMDULILLAH.
boleh masukkan dalam list hantaran. 
siapa taknak kan!!!!! 

semalam nisfu syaaban, perkara pertama saya doakan adalah dipermudahkan urusan majlis saya kelak.
jadi, mungkin dengan cara ni, banyak perkara yaang saya perlu selesaikan menjadi mudah,. 
kan?

okey sekian sahaja entri saya, :)
dah tak larat nak taip lama-lama.
dah pukul 5:30 petang.
sepatutnye pukul 5:00 dah balik.
wuuuuuaaaa!!

kbye bye! :)

ALL THE PICTURES CREDIT TO : GOOGLE & SHAKINA FARHAN BELOG

5 comments:

sarahhernyzar said...

goodluck babe ! hehe.

cynta ieda said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-fatin-fatini.html mari join sini..banyak hadiah menarik..

SarahSyafiq said...

good luck qiela :)

Shakina Farhan said...

hehe..badan yellow xpe eyh..all the best qiela!

Qiela said...

tq kina :)