Follow Qiela :)

Fabric Flower Brooches

Selepas berehat bercuti selama 3 hari, termasuk hari Hol untuk brides Pahang, saya dapat siapkan projek DiY terbaru saya,
Siap dan lega ;) cukup 3 set untuk keluarga saya dan M, 
lega, lepasni tak perlu hadap fabrik-fabrik ni semua, hahahahah

projek minggu depan, teringin sangat untuk Diy bunga pahar, 
bunga stokin sangat-sangat lah terberkenan di hati, 
M pun sangat-sangat semangat menyuruh saya menyiapkannya,
InsyaAllah..



Brooch untuk family saya semasa sanding saya nanti!
Bah, Mak Glemer, Abang, Kakak Ipar, Adik saya yang buas tu! hihi, mintak2 tak tercabut!
gabungan putih dan terkoise ;)



Brooch untuk family M, 
MIL, FIL, SIL, BIL
semua in law ;)
Gabungan Hijau dan Kuning ;)


Setiap brooches dah saya tampalkan pin, senang nanti terus pin kan sahaja. 
mintak-mintak tak rosak baju glemer korang kan;)
hahahaha. 

Anyway, all those items saya DiY sendiri. budget-budget...$____________$
so, tu lah results nya! 
Alhamdulillah puas hati, dan 
yey! saya dah happy siap semua sekali!



Ini brooch untuk digunakan semasa Nikah, family saya akan pakai. 
Mungkin family M tak perlu, kerana mereka nanti sudah boria memkai baju colour yang sama!
tapi kalau ade special request, saya tidak akan keberatan untuk membuatnya!

yang ini versi lilin, bukan jahit ;)
senang je....nantikan tutorial saya nanti, 
love love love!!

15 comments:

Syazlina Khairuddin said...

cantik & rajin =)

Rahmah said...

cntik...snng kan DIY je..pas hati ngn usaha sendiri..cik mah pun ade wat jg..pkai kain felt...

CINTA UNTUK KITA said...

wahh cantikny... *dpt ilham ni.. hehe

Mawar Fadzil said...

Mashallah u buat sendiri? U mmg hebat la babe.. sgt creative. My fingers are so clumsy, nak jahit pun x reti.. i suka sgt2 the dark blue color!

Qiela said...

bila dah dapat tune, mudah je jadinya ;)

Qiela said...

hei, u can used it for ur wedding, kalau nak la ;)

Qiela said...

cantik, *puas hati tengok hasil kerja sndri*

Qiela said...

tQ :)

IMaH said...

Tk sabar nak tunggu tutorial yang bunga fabrik guna lilin tu sebab sayapun tengah buat bunga fabrik skrg.Huhuhu

puan.mila said...

Rajin nye qiela..nti jgn lupa invite tau..i pun kt beserah :p

Qiela said...

sure puan mila :) inshaAllah... kalau sudi dtg :) heheh,

Zila Zainal said...

wahh nice.. rajinnya u buat all diy.. hope i pun ada masa jugak nak buat all macma tu :)

cikCT said...

cantik sgt!

nnt ajar ye utk buat fabric brooch & bunga lilin tu. mmg byk gila blh save kalau kte buat sendiri kan :)

Qiela said...

sempat, bukan susah sangat pun. :)

Qiela said...

ada tutorial kat side bar ;)