Follow Qiela :)

Warna Tema


Okey, korang dah boleh design baju untuk datang majlis saya nanti.
tsk :)

Sori tak banyak cerita untuk hari ini, mungkin sabtu dan ahad saya sedikit berbeda kali ini, kerana hanya dihabiskan hanya untuk bersenang-senang, 
dah tengok Battleship? Saya sudah ;)
memang sabtu ahad kali ini untuk release tension......minggu depan belum pasti nasib saya lagi...
cadangnya nak ke KL, mencari SLR untuk hantaran,
harapan dipermudahkan la ye. 

Berjalan saja!
walhal terdapat hampir 400 kotak goodies yang belum dilipat. 
Sobs,
Help Needed!!

Betterhalf awal-awal surrender, tah mahu membantu...sebab dia sudah pesan berkali-kali...
".............tak payah guna kotak, nanti kena lipat....guna paper bag je....."

tapi saya keras kepala,
kotak cantik okey!!


cantik ke takkkkkk?? 
jawab cepat!!



14 comments:

Lydia said...

cntik dear.. !!!

Nur Dalila Jamaludin said...

cantik!haha i pn malas nk guna kotak..my mom ckp for kids bg in a box jgk..coz nk seragam kan dgn adults pny..tp i ckp x de sape nk lipat..plz use something easier..hehe all d best!

ciksusu said...

nice!! ;)

Qiela said...

thanks!

Qiela said...

sebenarnya part yg melipat tu leceh sikit....yang lain okey je..phew!! letih tau...

Qiela said...

Thanksss :)

Nisa Dawi said...

errr...cantikkk...warnanya..=P

Qiela said...

Royal Blue :)

Fana | Aqim said...

royal blue!! jarang org pakai royal blue nih..tapi hasilnya gojes!!

Qiela said...

cant wait!! :)

Mawar Fadzil said...

eh, cantek, cantek..... *takut*

nice choice of color dear! royal blue will make u look VERY erm, royal!! :)

Qiela said...

hahaaha, thankyou mawar :)

TALKaLOT said...

cantik !! beli kat mne tu??
http://hakmiliksyusahaja.blogspot.com/

Qiela said...

DEKAT KEDAI BAKING :)