Follow Qiela :)

Tag Terima Kasih : Done




Alatan : Pisau, gunting, pembaris, papan lapik.

Cara-Cara : Guna pembaris untuk menanda, 
pisau untuk memotong dan gunting untuk repair mana2 yang patut. 

Kesimpulan : Pakai pisau lebih jimat masa, tak sakit tangan

Pendek cerita : Gunalah pisau.

Selingan : Esok aku kursus kawen, again sorang-sorang. Pada sesiapa pegi Masjid Negeri esok, nampak pompuan gemuk-gemuk buat muka #foreveralone, aku lah tu! 



12 comments:

Asfiza said...

hahaha...foreveralone eh? lawak lah qiela ni..

anyway, awk memang gigih buat tq tag tu :D

Qiela said...

senang, potong2 je ;p

Diyana said...

hehe patut tempek skali gmbr muka "foreveralone" tu kat sini....
(^_^)
selamat enjoy ngn kursus kawen~

Mawar Fadzil said...

wahhh berapa bnyk u potong tu babe? how long did it take u?

Qiela said...

JUST ONE NIGHT :), senang je, lapik tebal2..pastu putong pakai pisau tajam :)

Qiela said...

shud not :) hahaha.

puan.mila said...

buat sendiri? simple dan jimat!! gud job!
salam perkenalan dari exb2b :D

Qiela said...

salam kembali dari b2b Pahang ;)

Rahmah said...

rjinnyer...sgt2 gigih... :)

http://sunflowergo2.blogspot.com/

zalia said...

qiela.... u guna kain jenis apa for fabric handbouquet?

Qiela said...

guna kain biasa je, actually guna kain apa-apa pun boleh dear. chiffon ke? satin ke? semuaaa boleh. tp jgn la kain pelik2 like satin ke? lace ke? mmg la x boleh :)

for trial, beli kain murah dulu :)

Qiela said...

tQ dear :)