Follow Qiela :)

Dugaan Bertunang

This weekends amatlah dramatic,
asyiklah bergaduh, sampai siap cakap nak solat istikarah...
lepastu nak tengok dalam mimpi,
ade keluar tak muka tunang tercinta, ataupun muka Awal Ashaari..

purpose macam ni ;)
sedih la...
ive been crying, almost two days....tapi bukan air mata sedih, tapi air mata drama,
nak suruh tunang rasa uncomfort sikit. 
sebab wat aku nangisssss tiba-tiba.

what else i can said,
ape yang jadi tu.....harap cuma dugaan sementara...
dan besar harapan, ada sinar cahaya selepas dugaan yang jadi ni.

Amin, amin...
Ya Rabalalamin.....

Before he send me back home...
'........syg, maafkan b okey........"

okey b, next week Mc Donalds k ;)
..........terus kira 0:0


8 comments:

miszatie said...

owh atie pun br tgk scha n awal malam td...sweet ..nanges2 tuuu...

dugaan yang mematangkan n merapatkan hbgn kte dgn pasangan..:)..take it positively k dear!

SarahSyafiq said...

betul la orang cakap bertunang ni la paling byk dugaan nya. lagi bila dah makin dekat, benda kecik pun blh jadi hal kan.kita doa sama2 ye.

CINTA UNTUK KITA said...

takut ny nk go through life brpcaran ni.. hurm.. :(

Qiela said...

miszatie : thanks. kena positif kan, smile smile!!

Qiela said...

SarahSyafiq + CINTA UNTUK KITA = sebenarnye, gaduh-gaduh, dugaan ni perkara biasa. status tunang+couple tu, cuma perantaraan je. :)

semua ni mematangkan, so..keep smiling.

adibahrisha said...

ish seramm laaa bila u ckp pasal dugaan ni dear. bercinta saja dugaan da berbakul, t da tunang, bukan berbakul lagi, 1 mesin basuh penuh!

Qiela said...

adibahrisha : dear....its nothing...sebenarnya..sebenarnya, perkataan dan status tunang ni...just perantaraan je.

even masa couple pun gaduh. so rasanya, tak perlu kot, rasa takut nak bertunang. :)

choclairissa @ intan marliana said...

biasela tu dear gaduh2..kasi spice sikit..hehe :)