Follow Qiela :)

Selamat Pagi Isnin ;p

Hai, How's ur weekends? 
aku punye takdak 'ong' sangat lah, starting from M sibuk dengan tournament bowling, until...malam, balik je dia pi tengok bola.
hhnnsss!! 
kalau dah jadi suami, memang aku tak bagi keluar keluar dah....
harap je belum apa-apa lagi.
theheheee....

so, 
M tebus balik masa yang sepatutnya kami bersama dengan layan aku pergi
 Pameran Pengantin, Kuantan Parade,
tapi.....its not my lucky day maybe....kebanyakan booth dah nak tutup..diorang pun macam dah tak layan, penat kot...
aku pergi terus booth vendor masa wedding aku nanti, sebab diorang ada janji...on that day..diorang akan bawak keluar semua baju baru...so, i terlebih jadi eksaited....tapi hampa when they told me, baju semua dah simpan.
-_-"

M terus ajak keluar, sebab dia bosan...hehehe.
then aku ajak dia pergi Cowboy, nak cari barang untuk setelkan Bantal Hantaran aku tu. 


bought this, untuk tepi - tepi tuu....


total damage, 



renda-renda untuk bantal.
RM 4. 90/10pcs


and the results turn like this

.

.

.






baru buat sebijik, 
i need help...
boleh proceed ke design macam, ni?
cantik tak?
ive got no idea.......for what i bought that renda manik. -_-"
sebab 1st placed, aku niat nak pakai tali je.
bila sampai Cowboy, macam tak boleh nak fikir. hahahah. 

so, LULUS




atau GAGAL



kbye!



p/s :  mind me with that meme face,
i just love it!! 

7 comments:

S.U.R.I.A. said...

santek yer bantal dia.....

Qiela said...

thank You :)

Nisa Shafie said...

simple yet exclusive gtu.. ok la,, boleh proceed.. dah cantik =) haha

UyaRayza said...

dear..LULUS!!! sangat exclusive ok hehehe

Nisa Dawi said...

cantik..=) black+golden colour is luxury!..:P

anda lulus..hehe...

p/s : yeay jadi follower die ke 101...lawa nombor..:p
B2B from pahang jugek..hehe

Qiela said...

thankyou, thankyouuu!!!!

hai orang pahang! :)

Qiela said...

Nisa Dawi : ive link you!!! :)