Follow Qiela :)

Chocolate Fountain 3 Tiers

Assalamualaikum, dan salam sejahtera! :)

Selamat Pagi Isnin, dan selamat bertugas! bagaimana weekends? aku macam biasa, exhausted, kurang rehat tapi chager ade ;) M balik....tadi baru je msg, kata dah sampai disana,  Alhamdulillah. tiada apa yang lebih melegakan hati selain daripada keselamatan beliau,

winks~

ok ok, hari ini post promo, diiklankan tanpa paksaan atau sebarang bayaran....

pernah lihat ini?  









ini adalah 
Chocolate Fountain,

dan berita baik kepada B2B seluruh  Kuantan!! 
terbuka juga kepada sesiapa sahaja yang memerlukan mesin Chocolate Fountain, 
boleh dapatkan dengan harga rendah dan mampu milik :)
hanya RM50 se-unit, 
telah di-iklankan didalam website Mudah,
dan hanya untuk pengguna Muslim's :)
sebarang pertanyaan, 
urusan sewa,
 atau apa-apa saja infomasi, 
boleh hubungi, 


M.Amirul: Phone

SEBUT QIELA BAGI NOMBOR TELIPON NI,
DAPAT SPECIAL PRICE!!
hahahhaa, tiba-tiba -_-"

Terima Kasih,
nantikan post akan datang aku okey,

lepas ni, 
post perincian majlis Pertunangan aku, 
mungkin?
InsyaAllah, semoga masa tidak mencemburui :)

7 comments:

Nisa Dawi said...

best nya...murah lak tu..
geram rasa nk dapat kan nya jugak..
Insyallah dalam pertimbangan..
hehe
thanks for info..=)

syaz@rozelt said...

mcm best je nie..tp i bukan org kuantan..hihi

dhiera said...

ala...dekat kuantan saje ke?

Qiela said...

terbuka juga kepada sesiapa sahaja yang memerlukan mesin Chocolate Fountain :))

ieqa said...

kt k.l bleh x

FaRa AhMaD said...

ala...saya kat KL...
sedih :(

nea lopah said...

Ooo..area Kuantan... tq! nnti kalau memerlukan saya inform yer.