Follow Qiela :)

Buku Tetamu Edisi Berwarna

Dah lama aku tak menagarang dekat sini, maksud aku..mengarang yang jenis betul-betul bercerita. Maklumlah, dengan kerja yang tak best, masa yang sedikit...dan paling utama mood tu...hahaha. Entri sebelum-sebelum ni kebanyakannya aku post dari draft aku yang dah berkurun lamanya.

Hari ini, aku nak ucapkan kepada 106 Followers, walaupun angka yang tidak lah segah orang lain, tapi bagi aku...tu sudah memadai. Mungkin sudah cukup untuk aku punya sebab untuk terus berbelog ;p

Tengok saja tickers untuk majlis pertunangan aku tu, makin mengecil jumlah harinya, dalam hati..toksah cakap betapa berdebarnya....bukan debar sebab kena catwalk depan ramai orang, masa kena sarung cincin..banyak lagi benda yang nak di fikirkan,

'cukupkah lauk.........?
' kecik ke hati si polan polan kalau tak jemput........?
' siapa nak datang......kalau xdek orang datang macam mana??
' budget lari tak agak-agaknya?

Sampai kan, aku terpaksa ade sedikit backup savings kalau-kalau tak cukup duit. HAHAHA. semalam aku tidur pukul 2 pagi, ye...2 pagi. Tanpa berbuat apa-apa...bukan buat fabric flower, bukan sms M dan bukan stalk facebook orang ;p

aku tak buat apa-apa, aku cuma tak boleh tido, then ends up...aku buat status facebook macam ni...

" i thought my body already critical, dah tua gamaknya..............

Ends up ramai syorkan untuk aku ambik any suplement, its normal......when u are b2b and akan rase exhausted almost everytime!

Then M told me, maybe tekanan darah rendah after i told him every symptom that i had to go through, macam rasa nak pitam lepas baring lama-lama, duduk lama-lama bila bangun gelap mata, my weight consisten tapi still risau sebab aku makan bagai nak rak, selera meninggi....harimahu gajah melintas pun, rasa..goreng pun sodapp..." 

 tapi bila timbang.....berat turun sekilo..
maybe its good, tapi....bila turn like this...akan fikir, sakit ke aku ni nyah....

ok ok, abaikan cerita pasal aku ni, sebab aku tau, ramai taknak dengar ;p 

Berbalik pada tajuk, anda boleh download template Buku Tetamu Edisi Berwarna disini.

 - ver. A - 




ver. B





Buku tamu versi berwarna,
jika mahu yang cantik, terpaksa berlebih sedikit untuk bajet disitu.

right clik + save as je :)

6 comments:

Nisa Dawi said...

berwarna??
menarik untuk baca..
menarik jugak untuk guest tulis kan..

tapi fikirkan bajet nya..uih..takot.heehehe

cik enul said...

yeayy..!
sgt tgu entry ini...
xder idea nak wat guest book camner...thanks yer..hehehhe

Hunny Kitty said...

yg 2nd!

shafika fieka said...

ala saya dh print 100++ page templete guest book..kalau x leh amik u punyer..cantik!

Anonymous said...

hello) who will win the FA Cup?
[url=http://medsonlinenoprescription.net/category/anti-depressants]buy antidepressants online[/url]

Anonymous said...

hello, who would win in the Champions League? Barcelona or Real Madrid?
[url=http://medsonlinenoprescription.net/category/blood-pressure]buy blood pressure medication online[/url]