Follow Qiela :)

Bunga Cawan Kertas ( Paper Cup )

Setelah entri  INI  dan kemudian entri  INI  di publish, setelah lebih kurang seminggu aku menghadap benda ini, sampai tak sedar dah pukul 1 pagi  -_-"  dan dengan ini....serendah-rendah hati...dan dengan malu sekali, aku 'up'kan gambar ini....

kalau amatur macam aku ni, mungkin ni pun dah buat aku rasa 'gah' sangat dah, siap boleh kembang-kembang hidung. Tayang kat belog, o_O, HAHAHAHHA.

dan tidak lupa ,

kepada,

diana said...
nak buat apa beli bola nih..:P


The answer is this,





dan kepada, 


kreatif n cantiknye...rasa nk try jugak la buat..tp xtau sbb ape nk buat..kalo ade paper cup yg lg besar pun ok jgk..(utk org yg malas cm saya) :)nnt share gambar bile dh siap k.. :)



** INILAH HASILNYA :) *tutup muka*
kbye!

10 comments:

cik enul said...

yeayyy!!dapat gak tgok hasil keseluruhan..huhu
cantik r....geram tgok..!

Qiela said...

dalam gambar, mmg cantik. LOL

Asfiza said...

cantikkkk :)
buat centerpiece pun lawa...handbouquet pun lawa...

Qiela said...

Thanks As :)

Asfiza said...

nanti buat tutorial tau :)

Qiela said...

babe, dh ade...

chek this out,

http://everybodylies3.blogspot.com/2012/01/pomander-flower-vers-syakila.html

:)

Qiela said...

sorie morie, yg ini!

http://everybodylies3.blogspot.com/2012/01/tutorial-bunga-kertas.html

Cik Jan said...

sangat cantik ok! wau2 cam mau try juka. hoho.

hakamah hamyadi said...

cantik......hasil mcm org da pro..hehe

Nur Dalila Jamaludin said...

lawanya!!!