Follow Qiela :)

Out of covarage. tutt tut tuutt..

Its been a while aku dah tukar tempat kerja, and semalam adalah hari paling tipis kesabaran aku, sampai aku berani bertindak diluar kawalan dan i kno....lil bit disapointed sebab tak sepatutnya aku buat macam tu. well, biaselah...bila kesabaran dah berada dipuncak ketinggian...tiba-tiba ada orang datang duk push push bagai..memang jatuh la segala-galanya.

pendek cerita, im just a human been. tak boleh nak jadi perfect...aku boleh hormat jika ada yang menghormati. and aku tahu, taraf aku dan taraf dia..macam enggang dan pipit...tak sepatutnya aku marah-marah. bukan boleh setel pun.Bila dah waras, baru terfikir..tak sepatutnya buat macam tu...dan tak perlu jadi sebegitu rupa untuk ends semua ni. Kalaulah masa tu aku boleh berikir jauh dan kalaulah aku ada kekuatan untuk bangun and terus keluar dari kemelut ni semua.

sekarang air mata macam dah murah sangat. selalu je nak menagis...cakap sikit menangis...cakap banyak pun menangis....even nak bercerita pun menangis. kenapa haa.... :(  menangis pulak bagai nak rak. bukan sikit-sikit. tension sangat gamaknya.
kenapa susah sangat orang nak faham, atau aku yang sebenarnya susah difahami?

No comments: