Follow Qiela :)

Gambar Panas Khairul Fahmi.

Gambar Panas Khairul Fahmi bekas tunang @Elia Jejari Runcing.






Antara perbualan dia dan dia. 
Hanya 'Dia' yang tahu kebenaran ceritanya.



Nauzubillah,
mintak doa...
semoga aku ngan betterhalf dijauhkan semua perkara-perkara ni.


p/s : Anyway...memang tak baik tau...sebarkan cerita-cerita orang. tapi..ini cuma untuk peringatan buat diri sendri, semuanya yang manis-manis dulu....tak semestinya akan manis untuk selama-lamanya. Kepada couple-couple kat lua tu.....tak payah la simpan gambar daring-daring tu. Buang je, buat ape nak simpan. runtuh luluh hati seorang ibu, kalau nampak anak dara diorang kena peluk-peluk dengan lelaki lain. tsk :(
Mak, i love u.


5 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

nie bukan bekas tunang apex,elia

madly mad said...

haa.....x fhm. hehe...ni bekas tunang elia...hhee..khairul fahmi tu.

UyaRayza said...

apex2 ish3

S H I T E Q said...

nak minat apex pon x jd tgk prangai die. btw, org yg bukak aib ni.... ish3. x ptt buat cm ni

ArELeEz said...

sker apex yg kat padang bola jer.. he3..