Follow Qiela :)

Ya Muhaimin, Ya Salam..

Apa yang aku mampu sekarang ni, cuma mengeluh ( tak baik, jgn amalkan ). yang terbaik cuma diam dan lebih baik...lari jauh.  Semoga Tuhan berkati setiap perjalanan hidup aku, Tuhan restui hubungan aku dan sentiasa emmbantu aku, bg jalan keluar dalam setiap kemelut yang melanda.

Alhamdulillah, themes dah ada. im super duper excited!
yang penting betterhalf approved. lagi la freaking excitedd!!

Ya Allah, berilah hambamu ini kekuatan yang berpanjangan.
sesungguhnya persiapan ini perlukan tenaga, kesabaran, tolak ansur dan penuh dengan kasih sayang.

** korang please, bila datang belog ni, baca dulu doa dekat atas. hhheee...dengan penuh ikhlas okey :)

noted : weekends ni, plan nak pergi SSF dekat Kuantan, yana dekat dengan Mydin tu. im so excited. nak beli ni itu ini.

paksa jugak betterhalf! tak kira!

SSF, Kuantan.
sapa nak ikut?

No comments: