Follow Qiela :)

DiY : Bunga Kertas.

As a promised before, aku nak reval project DiY first aku. aku punya pusing-pusing cari cable phone aku, entah kemana-mana hala entah. suruh aku beli kamera baru kot. -_-" pastu ni aku punya semangat semangat aku duk bantai snap pakai webcam ajer. senang citer kata.tertongek-tongek aku dibuatnya. takpayah cakap lah. hhhhaaaaa.

the result......


purple diselang selikan dengan pink :)



purple AND pink


hari-hari pusing pintal pusing pintal.
ni lah hasilnya! :)

4 comments:

ekinz said...

chayok3

Renee Meow said...

hi b2b..! thanks for droppin by my page..da exchange link kay.. happy preparing..!! :D

Mrs Najib said...

Rajinye..bgs jimat duit klu diy nie...chayok!!!! kunjungan balas yea n follow terus

~ NANA ~ said...

gud luck k! n enjoy ur wedding preparation :)