Follow Qiela :)

Naluri yang sukar ditangani....

Dah Jumaat, semenjak Facebook dah kena block. aku semakin rajin update belog ni. Tak kisah lah  asalkan masa terluang aku yang terlalu banyak ni dapat aku gunakan daripada duduk termenung macam orang tak ada kehidupan.

Aku baru lepas isi borang cuti. Isnin - Selasa. Aku memang nak cuti.....aku penat yang amat. I need a rest. Lagipun Isnin aku nak setel hal roadtax kereta aku, berbulu rasa nak keluar duit banyak-banyak -_-"

rasa ralat pun ada nak keluar duit banyak gila.
tsk.

Harini betterhalf balik, seronok tak terhingga. Pagi-pagi EXCITED. macam-macam plan dah ada ni. sukanya. Yang penting ada duit, semua dah kira on.

Tekak rasa macam nak cuba Tutti Frutti. ah...tak penah cuba tak tahu. tapi bila fikirkan harganya..terus macam tawar hati. Tapi naluri, rasa nak jugak jugak. tak dapat rasa macam sekali. at least....pernah cuba. macam aku cakap lah, tak cuba tak tahu. Tak pun kalau orang tanya pernah makan ke tak, aku boleh cakap pernah, sambil kembang-kembang hidung. -..-"

Naluri.




Sama jugak macam aku pernah dilema untuk cuba ais krim Baskin Robins. Rasa macam...Pfhh, mahal yang amat. Tak berbaloi gila nak cuba. Tapi iakan jugak. sebab dapat kekasih yang sangat suka makan ais krim. So, beli jelah..nak kata apa. Masa birthday Betterhalf pun, i bought for him Baskin Robins cake. Tapi konon nak buat suprised, lupa cake dalam boot...so..cair masa nak potong. frust nak mati orang cakap -_-"

Naluri




Tapi, rasanya malam ni...mendapat agaknya tutti frutti tu.
kan sayang.......
ily :)


No comments: