Follow Qiela :)

Hai, selamat pagi.

MU kalah teruk dengan Liverpool, 3-0. kesian. pakkal je Facebook takboleh bukak dekat ofice, kalau tak. teruk aku menganjing kawan aku yang kipas-susah-mati-MU.

kalau ikut hati, nak je aku call sorang-sorang, lepas tu aku boooo...tak pun, mms gambar MU kena berak. hahaaha.
tapi aku tau. aku takkan buat.

dah berapa hari aku gila dengan kerja. mata dah berpinar sebab terpaksa tengok nombor hari-hari. Aku menulis pun ni, aku usaha menulis dengan huruf dan bukan nombor. ofismate cuti panjang, balik JB..jadi aku sorang-sorang tingal bersilat dengan jawab telefon, reply faxs, buat surat, key in data dan edit database.

kalau ikut hati, aku nak resign. duduk rumah kira bulu hidung. tunggu betterhalf pinang dan beranak seramai mungkin. jadi macam kucing, makan tanggung, tau beranak je. hahaha.
tapi aku tahu, aku takkan buat.

aku dah lama tak jogging, Alhamdulillah badan tak naik walaupun nafsu makan macam iblis. aku akan cuba maintain, sebab bdak ofis dah ramai kata aku lawa. shy*shy.

kalau ikut hati, aku nak diorang cakap depan betterhalf, biar dia tau..aku ni hot stuff so that dia kena lah jaga aku triple care. sebab aku ni HOT STUFF.
tapi aku tau. aku takkan buat.

fuh.
aku bosan sebenarnya.

No comments: