Follow Qiela :)

my words.

aku dalam keadaan inpatient. semua perkara aku mahu cepat habis. tak
perlu mukadimah panjang-panjang. yang pasti habis. aku lebih puas
kalau perkara itu aku padam terus dari memori fikiran aku dengan
penghujung cerita. i need ending. semak sial.dalam tujuh lapan hari
lagi, usia aku akan berganjak. kepada angka yang lebih besar. itu
sudah pasti. dan yang lebih kepada pasti aku masih disini. broken.
unmarried. dan kawan-kawan dah banyak bastard kan aku. aku tak tahu
kemana tempat yang sepatutnya aku tuju. aku tak pasti jalan cerita
ringkas ni sebab yang mengarahkannya bukan orang terdekat dengan aku.
tapi takdir.

well.

takdir itu sucks.pahit. tak tertelan.
tapi aku terpaska admit. aku kena deal dengan dia..every single time.

takdir yang buat kawan baik aku pregnant.
takdir yang buat aku jumpa dia semula.
takdir yang buat aku dapat bergelak ketawa dengan dia.

dan takdir juga menentukan, anaknya tiada bapa. dan tidak berwali.

well. bila fikir-fikir, memang susah. bagi aku. tapi kepada yang
sendiri merasa. aku rasa..its even harder.
takdir.

nak buat macam mana. it will sucks ur life up.
nak high...high la sorang-sorang k.

3 march nanti, aku akan follow up dengan cerita hari aku. dan sudah
semestinya semua pasal aku.
being single in ur favorite day, its not easy.

bye.

No comments: