Follow Qiela :)

Morning 2011

Harini i ada perhimpunan pagi, dan as well as u know me. i ponteng :p
tak bestttt la perhimpunan tuuuu,selalu lama, panas dan MB bebel lamaaa sangat kat depan tu. and i dont even know what the hack is he talking about. -____-"

Harini first day i pakai tudung pergi keja. First empression kawan-kawan nampak elok. Alhamdulillah, tak kurang juga yang sindir pedas.
'masti nak kawin, sebab tu nak pakai tudung'
pegilamampos.
kalau aku kawen sekalipun, aku memang dah nak pakai. dan belum tentu aku kawen nanti aku pakai.. ha, ambik kau.

well...betterhalf dah pesan awal2. sekarang dah 2011 tau. jangan silap leetak tarikh tau. hehheee..tak guna pesan. pagi2 lagi aku dah silap. syg, thanks for the unforgoten moments. walaupun kite masih lagi gaduh2 time tu. tapi..harap2 semua ni lebih mematangkan i. kan syg :p

and yes. 1 year 8 months 3 weeks and 3days yet still counting.
baby. i love u.

well..sekarang i cuba review balik. perkara2 yang membusuk masa tahun2 lalu. aku ada sedikit masa untuk kick all the stuff away.

well, yang paling mengerunkan is kehilangan seorang besties, seorang sepupu paling bijak dan datuk tercinta. isk. sedih pulak bila review balik. semua ni kena buang jauh2 dalam hati. ingat tapi bukan meratap.

aku harap, tahun-tahun mendatang ni, dah takda teguran-teguran hari ni. sebab memang menyiksakan. tsk :( al-fateha.

aku takdak azam, stail aku. bila aku rasa nak buat. aku buat je. takpayah nak set date bagai.aku rasa benda tu nak jadi. aku jadikan je.

so. tahun ni aku keja pakai tudung. theheeee....

tu je nak kabor.
byeee<3

No comments: