Follow Qiela :)

Hidup kalau crowded sangat dengan bermacam-macam tajuk, susah jugak.

Nak kena juggle banyak benda, sebab semua nak kena teliti. silap buat..hati orang lain sakit..hati sendiri lagi parah. kalau boleh maki, dah lama maki. tapi malu. orang perempuan kena cakap elok2.
 
Nak kena deal dengan banyak muka. silap deal..orang jadi rimas, diri sendri lagi la serabut. Kalau boleh lari, dah lama lari, tapi..sampai bila.
 
Nak kena pandang banyak muka yang aku benci, silap pandang hati sakit, silap toleh rasa nak ludah. senang-senang butakan mata. pekak kan telinga. kau nak maki apa..maki lah. nak cakap apa..cakaplah. nak sebut apa-apa pun, mak peduli apa.mak tak heran, kalau setakat kau sorang. ade mak kisah?
 
ok lah, banyak sangat benda nak recap tahun baru ni. kerja makin bertambah, gaji makin kurang. hutang makin berlambak.hutang duit, hutang masa, hutang kasih sayang, hutang Nyawa.. dengan mak, dengan abah, dengan temanklelaki,dengan kawan-kawan. dengan Tuhan. banyak sangat.
 
go..go..go...
u can do it baby!

No comments: