Follow Qiela :)

cerita pasal busy dan pin tudung.

Tak busy mana pun. cuma mengada. ada je masa, cuma tak rajin. tu je. Tapi busy tu pun ye jugak. sekarang masa selalu dengki dengan aku. badan makin susut pun sebab takdek masa. petang-petang terkejar nak balik pulak. then subuh-subuh hari..belum azan subuh dah sibuk berlari nak balik. terpisat-pisat aku sorang.kalau boleh beli masa, aku beli 24jam, khas untuk aku tidur sahaja.

note : tidor SAHAJA.

tips : kalau nak kurus, busykan diri se'busy yang mungkin. sebab bila dah busy, masa nak makan takdak, masa nak mengelamun pun takdak, masa tido apatah lagi dan masa nak besarkan badan pun sipi-sipi je boleh rasa.

anyway, kondisi me and him sekarang agak baik. walaupun selalu gaduh. biase lah..nak ke arah yang lebih matang. perangai kena la over sikit. hihi *betul ke tak ape yang aku cakap ni*

iloveu. forever :)
rindu rinduuu..eee..geramnyeeeeee!

nak cakap pasal pin tudung pulak. before aku promote masuk blog dia, aku promote masuk blog aku dulu. siapa-siapa nak beli, boleh jugak thru me. * syakilla [dot]purple@gmail[dot]com....
Dan boleh jugak indirect. dengan aku pun takpe..aku takkan markup harganya. hihiii...tapi kalau tak percaya jugak, boleh direct to this blog. azianshoppe.blogspot.com.



more : azianshoppe.blogspot.com

seriusly, she made by herself. ok.
:)

bye peeps. dah pukul 5. nak balik and jogging!

No comments: